Elnök, titkár jegyző aloldal_cim_alatti

Egy örök klasszikus egymásra hangolódós játék.

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
10-30 perc
Kiscserkészek (6-10 évesek)
Cserkészek (11-14 évesek)
Belső tér
Szabadtér
Nincs
Csoportdinamika
Elmemozdító
Általános
Megfigyelés
Memória
Általános
Általános

Kellékek

Nem kell hozzá kellék

Leírás

A játszók körben ülnek. Közülük három egymás mellett ülőt elnöknek, titkárnak és jegyzőnek nevezünk, mí­g a többiek sorjában egy-egy számot kapnak, az utolsó lesz a kuka. Az elnök megkezdi a játékos és mondja: "az elnök hí­vja a titkárt" A titkár folytatja: "a titkár hí­vja négyest  És í­gy tovább. A felhí­vások habozás és megszakí­tás nélkül folytatódnak. A felszólí­tott nem hí­vhatja a felszólí­tóját. Ha egy játékos téved vagy habozik, akkor elfoglalja a kuka helyét, és az egész kör eggyel feljebb megy a megüresedett helyig. Minden tévedés után az elnök újra kezdi a játékot. Természetesen az elnök is elronthatja és akkor ő kerül az egyes helyére, míg a titkárból lesz az elnök.

Nehezített változatában ritmusra kell mondania mindenkinek a szöveget a következőképpen:
Jobb kezét behajlítva mondja a saját nevét vagy számát.
Bal kezét behajlítva mondja a hívott játékos nevét vagy számát.
Mindezt gyors, feszes ritmusban.

Forrás: Játsszunk! BLCSCS, 1993. 

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu