Megnémult mesemondó aloldal_cim_alatti

A közös történetalkotás kalandja

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
10-30 perc
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Belső tér
Szabadtér
Nincs
Elmemozdító
Komoly
Általános

Kellékek

Nem kell hozzá kellék

Leírás

A vezető egy történet, mese elmondásába kezd. Egyszer csak lehetőleg egy mondat közepén megnémul, abbahagyja a mesét és rámutat a társaság egyik tagjára. Most ennek kell - amennyire jól csak tudja - a félbehagyott mesét folytatnia. Egy ideig mesél majd hirtelen szintén megnémul és egyik társát jelöli meg a folytatásra. így folyik a játék végkimerülésig vagy a mese befejezéséig. Játszhatjuk olyan formában is, hogy a mindenki választ magának egy-egy szót (repülőcsészealj, zsiráf, stb.). A vezető elkezdi a mesét, majd rámutat valakire, akinek rögtön a saját szavát kell mondania, s a vezető már folytatja is a mesét. Az lesz a jó mesélő, aki minél többször szövi bele a játékosok szavait a történetébe.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu