Aukció aloldal_cim_alatti

Mit gondolsz magadról és mit szeretnél gondolni?

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
10-30 perc
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Belső tér
Szabadtér
Papír-írószer
Szociális érzékenység
Önismeret
Kreativitás
Ismerkedős
Komoly

Kellékek

Papír, ceruza, esetleg játékpénz

Leírás

Mindenki mond egy vagy két (rá nem feltétlenül jellemző) tulajdonságot, ezeket a játékvezető felírja. Ha kellő számú tulajdonság összegyűlt, kezdődik az árverés. Névlegesen mindenkinek 100 zsetonja van, és ezekből licitálhat az egymás után kikiáltásra kerülő tulajdonságokra. Egy tulajdonságot az nyer el, aki a legtöbbet ígérte érte. A játék végén megnézzük, ki milyen tulajdonságokat szerzett meg magának. Jó beszélgetések lehetnek belőle, hogy ki milyen szeretne lenni, miben fejlődne.

Forrás: Játékok, Instruktor Öntevékeny Csoport, 1999.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu