Mit tenne ő...? aloldal_cim_alatti

Társismeretet, énképet feltáró-fejlesztő gyakorlat.

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
9-16 fő (őrsgyűlésre)
10-30 perc
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Belső tér
Nincs
Szociális érzékenység
Csoportdinamika
Önismeret
Elmemozdító
Általános
Csapatjáték

Kellékek

-

Leírás

A játékhoz három-négy fős csapatokat alakítsunk. Valamelyik csapat egyik tagja kimegy a teremből. Mielőtt kimenne, a játék vezetője ismertet egy befejezetlen történetet. (Például: „Találsz az utcán egy teli pénztárcát, senki nincs a környéken…”; „Hazatérve a lakásotokban óriási felfordulás, rombolás, pusztítás nyomait találod…” stb.) A kint lévő játékosnak azon kell gondolkodnia, mit tenne ő ebben a helyzetben. Bent maradó csapattársainak feladata: rövid megbeszélés után el kell mondaniuk, szerintük mit tenne társuk ebben a helyzetben. Miután elmondták véleményüket, visszajön a kiküldött játékos, és közli a saját válaszát. · A kapott válaszokat összehasonlítva a többi csapat (például kettő, egy vagy nulla pontot adva) pontozza: mennyire ismerik társukat a soron lévő csapat tagjai. A következő csapattal folytatódik a játék.

(Szervezhetjük a játékot úgy is, hogy egyidejűleg minden csapat játszik, és csak a legjobb válasz kap pontot, vagy egy csapatban maradunk, és nem pontozunk: ebben az esetben előbb visszajön és élesben hallja a csapat véleményét.)

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu