Kötélpálya aloldal_cim_alatti

Cél: A csoporttagok miközben saját magukra is koncentrálnak, a többiek feladatának teljesülésére is koncentráljanak, őket is segítsék, hiszen csak akkor lesz teljes a végeredmény és nyernek, ha mindenki tökéletesen teljesítette a feladatot.

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
9-16 fő (őrsgyűlésre)
30+ perc
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Erdő
Egyszerű kellékek (pl. labda, kártya…stb)
Csoportdinamika
Fizikai, testi
Kreativitás
Kommunikáció
Csapatjáték

Kellékek

Spárga
Szembekötő kendő

Leírás

A spárgát fák között kifeszítjük kb. 20-40 cm-rel a föld fölött, illetve a spárgát önmagához is kifeszítjük/több spárgát összekötünk úgy, hogy rublikákat alkossunk, akár egy sakktáblán (csak itt nem kell szabályosnak lenni). Kijelölünk egy indulási és egy érkezési oldalt (tehát x első és x utolsó rublikát), ami meghatározza a résztvevők számára, hogy honnan hova kell eljutniuk. Az utat úgy kell megtenniük, hogy a kijelölt pályán haladnak végig, de közben nem érhetnek a kötelekhez. A résztvevők közül kijelölünk egy vak (szemétbekötjük) és egy sánta (egy lábon közlekedik) embert, akiknek segíteni kell az átjutásukban. Ezeket a személyeket maguk a résztvevők is kiválaszthatják maguk közül.

A második körben az indulási oldal rublikáiba csak egyszer szabad belelépnie az egész csapatnak (tehát, ha valaki már belelépett az egyikbe, akkor más már nem teheti meg). 

A harmadik körben az érkezési rublikákba is csak egyszer-egyszer lehet belelépnie az egész csapatnak

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu