Camel-up aloldal_cim_alatti

Futkározás, cipelés, kúszás-mászás: három az egyben. És még a kooperációt is segíti;)

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
9-16 fő (őrsgyűlésre)
17-40 fő (raji létszámhoz)
1-10 perc
10-30 perc
Kiscserkészek (6-10 évesek)
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Belső tér
Szabadtér
Nincs
Csoportdinamika
Fizikai, testi
Általános

Kellékek

Nem kell hozzá kellék

Leírás

  • A játékosokat párosával beosztjuk, majd beállítjuk őket egy körbe úgy, hogy egy külső, valamint egy belső kört formázzanak, amelyben mindenki befele néz.
  • Egy játékvezető elkiáltja magát: "Camel up!", mire a külső körben lévők felugranak a párjuk, a tevének a hátára.
  • Ezután a játékvezető azt kiáltja: "Camel down!",  mire a lovasok leugranak és a kört jobbrafele futva megkerülik.
  • Mikor visszaérnek a párjukhoz, átbújnak a lába között, így a következő körben már ők fogják a belső kört alkotni.
  • Az utolsó átbújó párosa kiesik és kezdődik a következő menet. Az a páros nyer, amelyik a legtovább bent marad.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu