Camel-up
Futkározás, cipelés, kúszás-mászás: három az egyben. És még a kooperációt is segíti;)
Jellegek
2-8 fő (őrsgyűlésre)
9-16 fő (őrsgyűlésre)
17-40 fő (raji létszámhoz)
1-10 perc
10-30 perc
Kiscserkészek (6-10 évesek)
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Belső tér
Szabadtér
Nincs
Csoportdinamika
Fizikai, testi
Általános
Kellékek
Nem kell hozzá kellék
Leírás
- A játékosokat párosával beosztjuk, majd beállítjuk őket egy körbe úgy, hogy egy külső, valamint egy belső kört formázzanak, amelyben mindenki befele néz.
- Egy játékvezető elkiáltja magát: "Camel up!", mire a külső körben lévők felugranak a párjuk, a tevének a hátára.
- Ezután a játékvezető azt kiáltja: "Camel down!", mire a lovasok leugranak és a kört jobbrafele futva megkerülik.
- Mikor visszaérnek a párjukhoz, átbújnak a lába között, így a következő körben már ők fogják a belső kört alkotni.
- Az utolsó átbújó párosa kiesik és kezdődik a következő menet. Az a páros nyer, amelyik a legtovább bent marad.
Fájlok
Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:
Leopold Imre , Csapodi Mátyás Imre , Rózsa Csekity Antoanetta
Feltöltő: Zaránd András "Z. Andris" (442.) - mcssz
Feltöltés dátuma: 2021-04-23 17:18:36