Körfogó aloldal_cim_alatti

Ha kicsi a tér, de szeretnéd lefárasztani az őrstagjaidat, akkor nagy eséllyel meg is találtad a neked való játékot.

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
9-16 fő (őrsgyűlésre)
17-40 fő (raji létszámhoz)
1-10 perc
Kiscserkészek (6-10 évesek)
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Belső tér
Szabadtér
Nincs
Szociális érzékenység
Fizikai, testi
Általános

Kellékek

Kréta vagy kötél

Leírás

A résztvevőket beállítjuk egy körbe, nagyjából egyenlő távolságra egymástól, úgy, hogy mindegyikük a kör közepe felé nézzen. Ezután mindenki jobbra fordul, és háromra elkezdi üldözni az előtte lévőt egy körvonalon szaladva, ilyenformán egyszerre lesz fogó és menekülő. Ha valaki elkapja az előtte lévőt, akkor az elkapott minél gyorsabban kiáll a körből, a fogó pedig a kiesettnek a célpontját kapja meg új célpontnak. Az nyer, aki utolsónak marad a körben.

A pálya vonalát ajánlott egy kötél vagy egy kréta segítségével kijelölni, hogy ne széledjenek nagyon el a játékosok. Ha akarunk, játszhatunk több fordulót is, de ilyenkor ajánlott a másik irányba futni, nehogy túl könnyen elszédüljünk.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu