Begubózódós játék aloldal_cim_alatti

Érzelmi intelligenciát fejlesztő játék

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
1-10 perc
Kiscserkészek (6-10 évesek)
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Belső tér
Szabadtér
Nincs
Csoportdinamika
Önismeret
Művészet
Megfigyelés
Komoly
Csapatjáték

Kellékek

-

Leírás

Egy valaki beül a kör közepére és bezárkózik (fizikailag összekuporodik). A többieknek az a feladata, hogy kedves szavakkal kinyissák a belül ülő személyt. Amikor olyat hall,ami számára pozitív, kicsit old a helyzetén, ha viszont negatívot hall, akkor bezárkózva marad.

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu