Mi lenne ha? aloldal_cim_alatti

Mivel a játék során – szimbolikus formában - a másikat jellemezzük, illetve megpróbáljuk kitalálni, kiről van szó, így az őrstagoknak bele kell élniük magukat a másik helyébe, empátiás készségük fejlődik. Másrészt a saját személyes tulajdonságaikról is kapnak visszajelzéseket.

Jellegek

2-8 fő (őrsgyűlésre)
9-16 fő (őrsgyűlésre)
1-10 perc
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Bútorozott terem
Belső tér
Szabadtér
Erdő
Nincs
Szociális érzékenység
Csoportdinamika
Önismeret
Elmemozdító
Kreativitás
Kommunikáció
Megfigyelés
Ismerkedős
Csapatjáték

Kellékek

Nem kell hozzá kellék

Leírás

Az őrstagok körben ülnek. A játék lényege, hogy egy őrstag kimegy, ő lesz a kitaláló. A többiek megegyeznek egy bizonyos személyben a bennmaradók közül, akit ki kell találni. A kitaláló bejön és megkérdezi, mi lenne az illető személy ha mondjuk növény lenne. A többiek mind válaszolnak. A kitaláló ezután megismétli a kérdését más kategóriákkal (például növény, állat, használati tárgy, étel, természeti jelenség stb.) addig, amíg ki nem találja kiről van szó. Ha kitalálta, akkor a „kitalált” személy megy ki. Érdemes annyi kört csinálni, hogy mindenki legyen kitaláló és kitalált személy is.

Csak olyan őrsökben érdemes játszani, amelyek már régebben működnek és a tagok jól ismerik egymást 

Fájlok

Nem tartozik hozzá fájl
Akik eddig megköszönték:

Ha elakadtál vagy segítségre lenne szükséged:

it-fejlesztes@cserkesz.hu