aloldal_cim_feletti Mit tenne ő...? aloldal_cim_alatti

Társismeretet, énképet feltáró-fejlesztő gyakorlat.

Jellegek

Létszám:
2-8 fő (őrsgyűlésre)
9-16 fő (őrsgyűlésre)
Időtartam:
10-30 perc
Korosztály:
Cserkészek (11-14 évesek)
Kószák (12-17 évesek)
Vándorok (18+ évesek)
Helyszín:
Belső tér
Eszközök:
Nincs
Nevelés:
Szociális érzékenység
Csoportdinamika
Önismeret
Ügyesség:
Elmemozdító
Szórakozás:
Általános
Csapatjáték

Kellékek

nem kell hozzá kellék

Leírás

A játékhoz három-négy fős csapatokat alakítsunk. Valamelyik csapat egyik tagja kimegy a teremből. Mielőtt kimenne, a játék vezetője ismertet egy befejezetlen történetet. (Például: „Találsz az utcán egy teli pénztárcát, senki nincs a környéken…”; „Hazatérve a lakásotokban óriási felfordulás, rombolás, pusztítás nyomait találod…” stb.) A kint lévő játékosnak azon kell gondolkodnia, mit tenne ő ebben a helyzetben. Bent maradó csapattársainak feladata: rövid megbeszélés után el kell mondaniuk, szerintük mit tenne társuk ebben a helyzetben. Miután elmondták véleményüket, visszajön a kiküldött játékos, és közli a saját válaszát. · A kapott válaszokat összehasonlítva a többi csapat (például kettő, egy vagy nulla pontot adva) pontozza: mennyire ismerik társukat a soron lévő csapat tagjai. A következő csapattal folytatódik a játék.

(Szervezhetjük a játékot úgy is, hogy egyidejűleg minden csapat játszik, és csak a legjobb válasz kap pontot, vagy egy csapatban maradunk, és nem pontozunk: ebben az esetben előbb visszajön és élesben hallja a csapat véleményét.)

Feltöltő
Grodvalt Éva Mária (58.)
Feltöltés ideje
2023.01.08 12:23
Státusz
Jóváhagyva
Ellenőrizte
Dauner Ágoston, Toncsi (205.)
Betöltés...