Körben áll a társaság. Megegyezünk néhány mondatban, amik egymás után megadott sorrendben következnek, például a cserkésztörvényben, majd begyakoroljuk azt együtt. A játék menete: a kezdő játékos mondja az első törvényt valamelyik, általa kiválasztott társának. Az nyugtázza az üzenetet (elismétli), majd a második törvényt mondja tovább egy általa választott résztvevőnek (visszaadni tilos), aki a harmadik törvénnyel adja tovább a stafétát. Akár a harmadik-negyedik törvény után újra az első következik, és így tovább. Aki téveszt, kiesik. A játék kétirányú figyelemosztást igényel: az üzenet vételére-adására és a soron következő törvényre egyaránt kell figyelni.
Nevelési témák
Cserkészismeret
Jellegek
Ajánlott létszám:
2-8 fő (őrsgyűlésre)
Próbapont, korosztály:
I. próba (életkor: 11-13 év)
II. próba (életkor: 13-15 év)
Cserkészek (11-14 évesek)
Időtartam:
15-20 perc
Helyszín:
Bárhol (kint, bent)
Kellékek
nem kell hozzá kellék
Leírás
Forrás
Bástya gyermek szolgálat - játéktár - a nemformális pedagógia módszertanára épülő gyakorlatok, játékok fiataloknak és velük foglalkozó szakembereknek
Feltöltő
Hertelendy András (14.)
Feltöltés ideje
2025.01.08 09:54
Státusz
Jóváhagyva
Ellenőrizte
Németh Hanga (442.)